Τα σταφύλια της οργής
Οι Αμάντα και Μίστι κάνουν ένα μεγάλο βήμα στο ταξίδι για καλύτερη υγεία. Οι Έιμι και Τάμι ξεσκάνε λίγο. Άσχημα νέα από τον δικηγόρο για την Έιμι.