Συγχαρητήρια, όλα τελείωσαν
Η Έιμι παίρνει την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής της μετά τον τσακωμό με τον Μάικλ. Οι Κρις και Τάμι έχουν επιτέλους ραντεβού με τον δρα Σμιθ.