Να σε πάρει η ευχή! Τέλος!
Η Τάμι κάνει πάρτι για τη μετακόμιση. Η Έιμι λέει στον Μάικλ ότι δεν τη βοηθά στην ανατροφή των παιδιών. Η Τάμι μαθαίνει ότι ο Κέιλεμπ έλεγε ψέματα.