Alex vs Potatoes
Eric Adjepong welcomes three spud experts from across the country to challenge Alex Guarnaschelli with one of America's top foods: the potato. Judges Simon Majumdar and Ricardo Zarate determine if one of these chefs can beat Chef Alex in her own kitchen.