Alex vs Game Day
Chefs attempt to take down Iron Chef Alex Guarnaschelli, the most feared and accomplished competition cook in America. Chef Alex faces three chefs in two rounds of cooking, and anyone -- even Alex -- can be sent home after a blind tasting by the judges.