Alex vs Chicken
Three chicken-loving chefs from Florida, California and Illinois hope their poultry skills are enough to beat Alex Guarnaschelli's competition prowess. In a blind judging, Jet Tila and Gabriele Bertaccini decide which chicken challenger earns top prize.