Alex vs Southern Comfort
Alex Guarnaschelli enters the arena to face three Southern comfort food experts hailing from Mississippi, Tennessee and North Carolina. The chefs will have to strategize on their comfort food celebration in hopes of knocking Alex out of the competition.