Sticks and Stones
Armando's first attempt at PDA ends badly. Ari questions living in Ethiopia after her mom leaves. Deavan attempts to improve her relationship with Jihoon's mom. Tim has a troubling job interview. Brittany and Yazan clash over her social media.