Home Is Where the Heart Is
Brittany breaks the news to her father that she's moving to Jordan. Jenny tells her daughters she's returning to India for the third time. Kenny sells his house to be with his love in Mexico. Ariela is sacrificing her privileged life to move to Ethiopia.