Forgiven, Not Forgotten
Bini's family grills Ari about her commitment to staying in Ethiopia. Deavan gives Jihoon a shocking ultimatum. Tim seeks forgiveness from Melyza's mom. Running out of options, Sumit reaches out to his brother.