Fight, Pray, Love
Kenny wants Armando to answer an important question. Tim braces for a sit-down with Melyza's father. Brittany is shocked when Yazan gives her an ultimatum, and joy turns into terrifying chaos as Deavan and Jihoon move into their new apartment.