Luscious Layers
Kami singgah tiga kedai manisan unik yang jual berlapis-lapis perisa dan tekstur yang menarik. Dari kepelbagaian kroisan klasik yang menarik ke pai pelik ke kek 14 lapis, semuanya bawa senyuman yang manis.