Sugar High
Bersedia untuk hadapi kemanisan terunggul! Di Miami, Florida, Brain Freeze Nitrogen Ice Cream Lab cabar pelanggan makan 30 cedok aiskrim dalam 30 minit, and Afters Ice Cream di California hidang pencuci mulut dua dalam satu.