SoCal Sweets
Sejukkan badan dengan snek sejuk di bawah cuaca California yang panas ini. Snow Monster di Long Beach tawarkan minuman yang dihiasi alusmitai, manakala Cauldron Ice Cream di Santa Ana pakar dalam aiskrim diperbuat dengan cecair nitrogen.