Sweet Twists on American Classics
Tempat-tempat istimewa ini beri sentuhan indah pada gaya klasik Amerika. The Doughnut Project di Bandar New York jual donat pelbagai perisa, dan Kedai Kek Sweetness di Miami, Florida, jual snek Latin tropik istimewa kegemaran kanak-kanak.