Deathblow
Ketika Lisa Wu menyiasat pembunuhan dua wartawan, Terry ditahan polis. Wynn menyalahkan Merrick atas semua masalahnya untuk mencari Terry. Sebagai hukuman, dia menghantar seorang lagi ejen untuk membunuh Wanda dan Cyan.