Colors of Blood
Apabila sekumpulan pengedar dadah menyerang gelandangan di Rat City, Gareb memohon Spawn untuk menghapuskan mereka--tetapi gagal pada mulanya. Sementara itu, Wynn mula mengekori Wanda dengan harapan untuk menjejaki Terry.