Send in the KKKlowns
Ketika pembunuh bersiri masih bebas, pencarian suami Wanda, Terry, terpesong apabila orang Wynn mengekori dan mengepungnya. Muncul untuk menghapuskan ejen, Spawn membenarkan Wanda melihatnya buat kali pertama.