Home Bitter Home
Tayangan perdana Musim Dua. Mimpi ngeri Spawn mendedahkan pembunuh Al Simmons ialah bekas rakan pembunuhnya, Chapel. Ketua CIA, Jason Wynn menyuruh Chapel mencari pistol yang dicuri sebelum ia terbongkar dan dikesan semula padanya.