Savory Chicken Shawarma
Michael Symon pakar shawarma Bandar Raya New York, Eli dan Max Sussman, dalam pertarungan meraikan menara berputar daging. Michael dan orang kanan masakannya, Katie Pickens, yakin mereka boleh memenanginya, tetapi itu masih belum pasti.