Georgian Cheese Bread
Michael Symon mengeluarkan cabaran untuk khachapuri, roti yang kaya, savuri, dan berkeju dari negara Georgia. Pesaing Ricky dan Mariia Dolinsky telah menguasai klasik makanan selesa ini di restoran NYC mereka, Tzarevna.