Crunchy Asian Fried Chicken
Michael Symon tahu ayam goreng, tetapi pertandingan ini tertumpu pada jenis lebih rangup yang popular di Korea dan Jepun. Dia terima saingan sengit Maiko Kyogoku dan Emily Yuen, yang membuat ayam goreng gaya Jepun yang memukau pengunjung di Bessou.