Battle of the BBQ Burgers
Michael Symon lakukan segalanya untuk pertempuran burger dan barbeku. Menghidang burger bertimbun tinggi dengan daging khinzir carik berjus, pesaing misterinya ialah bekas cef mewah Matt Abdoo, kini di restoran Brooklyn, Pig Beach.