Southwest Summer Break
Meneroka Barat Daya Amerika, Jesse Palmer menugaskan tukang roti untuk mencipta taco pencuci mulut yang manis dan mudah dipegang. Kemudian, tukang roti menyerlahkan Sedona yang indah dengan kek tres leches yang meraikan segala-galanya.