We're Going Glamping!
Jesse Palmer menggunakan snek jalannya yang sempurna - bar coklat - untuk mencabar tukang roti dengan mencipta pencuci mulut mudah dibawa. Kemudian, tukang roti pergi berkhemah sambil memasak pencuci mulut cobbler musim panas yang glamor.