Summer Cruise
Jesse Palmer sedang dalam pelayaran dengan pacu air yang tinggi! Diilhamkan tiub dalaman pacu itu, tukang roti mencipta kek tiub dalaman yang besar dan berwarna-warni. Kemudian, tukang roti membuat kek keju lagun selam snorkel dengan gelatin lutsinar.