Summer Feelings
Jesse Palmer menggunakan Inside Out 2 Disney dan Pixar sebagai inspirasi untuk tukang roti mereka bentuk pencuci mulut. Kemudian, tukang roti membuat kek emosi supaya juri dapat mengalami SEMUA perasaan sebelum memilih kek yang tidak membawa kegembiraan.