Dan menunjukkan rahsia Sandwic Katsu yang lazat. Kemudian kegemaran Itali dengan prepres klasik Sicilian arancini dan untuk selesaikan masalah. Dan menyalakan kuali untuk menyajikan hidangan klasik Asia Tenggara, char kway teow yang manis dan berasap.