Dan memulakan sesuatu dengan choripan Argentina. Dia kemudian memaniskan keadaan dengan lapisan warna dan perisa liar yang menggembirakan yang membina halo-halo. Dan akhirnya, ia ladu bertaraf dunia dengan pierogi klasik Poland.