Dan memberikan taco rendah hati sentuhan Vietnam. Dia kemudian meneroka kek nasi kenyal kegemaran Korea, tteokbokki yang disalut dengan sos merah pedas manis. Akhirnya, Dan meneroka citarasa makanan jalanan Caribbean yang sedap.