Dan meneroka salah satu makanan jalanan paling popular di Taiwan: ayam goreng rangup. Perisa ceviche Peru lazat semasa Dan menyediakan makanan jalanan paling segar, sebelum menambah rasa tropika dengan ceviche kelapanya.