House of Cards
Robert Irvine melawat Cafe No Fur di Las Vegas, yang pemiliknya - seorang model dan seorang bekas pemain poker - begitu degil dalam cara mereka yang tidak berfungsi sehingga restoran itu hampir ditutup selepas hanya dua tahun.