Community Hub in Chaos
Robert Irvine melawat Bar dan Restoran Park Vue Soul Food di Buffalo, tempat pasukan ibu dan anak perempuan yang tidak berpengalaman berusaha keras untuk berkhidmat kepada komuniti mereka. Robert membantu memberi mereka kemahiran yang mereka perlukan.