Moving On in Montana
Robert Irvine membantu pemilik Restoran Don Luis di Billings, MT yang telah menjadi balu, mengatasi kesedihan kehilangan suaminya. Carmen tidak mengubah apa-apa pun sejak pemergian Luis, dan dia mesti menerima perubahan jika perniagaannya mahu bertahan.