Taking Ownership in Vegas
Julissa, pemilik Polaris Street Cafe di Las Vegas berjuang untuk menyelamatkan restoran impian suaminya yang telah meninggal dunia. Jika Robert Irvine tidak dapat membuatnya mencari haluan sendiri, impian itu akan mati, dan begitu juga perniagaannya.