Termites to Treasure
Kamohai dan Tristyn dibawa ke kejiranan yang tidak pernah mereka tangani dan ada rumah yang menarik hati mereka. Mereka mahu buat keuntungan di wilayah baharu, tetapi perlu melihat melangkaui anai-anai dan labah-labah untuk melihat potensi sebenar rumah.