Restoring the Block
Kamohai dan Tristyn beli rumah ketiga mereka di blok yang sama di kampung halaman Kamohai di Kaneohe. Malangnya, rumah itu dalam keadaan yang lebih buruk daripada sangkaan mereka, ia memerlukan semua kemahiran mereka untuk berjaya melakukan transformasi.