Bee Infestation on the Bay
Maklumat pengutip sampah beri Kamohai dan Tristyn peluang beli rumah dengan pemandangan jutaan dolar. Kini, mereka perlu tangani dinding yang penuh dengan lebah, serangan tikus dan kerosakan air untuk ubah bencana menjadi karya agung yang mewah dan moden.