House Held Up by Car Jacks
Kamohai dan Tristyn beli rumah yang begitu teruk dimakan anai-anai sehingga tidak memerlukan tukul untuk perobohan. Lebih banyak masalah muncul ketika mengupas lapisan apabila mereka menemui dek yang hanya diikat tali dan asas yang disangga bicu kereta.