Wildwood Sanitarium
Apabila pengubahsuaian membangkitkan aktiviti hantu di Wildwood Sanitarium di Upstate New York, Nick Groff dan Katrina Weidman menghabiskan 72 jam terkurung di hartanah itu untuk cuba menentukan apa yang menyebabkan rumah itu tidak dapat didiami.