Beattie Mansion
Selepas pembinaan Rumah Agam Beattie dihentikan oleh kehadiran yang mengancam, penyiasat Nick Groff dan Katrina Weidman mengasak batasan selama 72 jam dengan eksperimen canggih untuk memancing roh gelap.