Old Sweet Springs
Nick Groff dan Katrina Weidman menyelami semangat roh di Resort Old Sweet Springs di Virginia Barat. Sepanjang penyiasatan 72 jam, mereka mendapati sesuatu mungkin bersembunyi di bawah permukaan mata air mineral.