Town and Country
Annie Starke berkongsi resipi yang diilhamkan oleh kedai dan pengeluar tempatan ke Bozeman, Montana. Terdapat lolipop kambing, salad BLT sos bir jeruk, teh hitam campuran Bridger ais dan sos strawberi dan vanila dihidangkan bersama pai pasar tani.