Chicken All Week
Annie Starke berkongsi cerita tentang makan malam ayam panggang malam Ahad yang mengagumkan yang berubah menjadi enchilada Swiss chard ayam dengan jalan pintas, mangkuk bijirin ayam dan ayam rangup dan salad kacang sepanjang minggu.