Happy Anniversary
Annie Starke menyalakan api panggang dan membuat jamuan Montana-sedap di atas api di ladang untuk meraikan ulang tahun perkahwinannya. Daging khinzir dengan sos huckleberry, salad strawberi hangus, kacang pis snap dan Smoky Manhattan.