Splashyball
Mittens mendapat tahu yang Pants dan Popcorn pergi bermain permainan yang tidak sesuai untuk kucing. Tetapi sekiranya dia mampu bermain permainan haiwan-haiwan lain, mengapa dihalang untuk bermain permainan ini?