Puppies and Holes
Pants dan Popcorn menggali lubang dengan seronoknya, tetapi apabila mereka terlupa mengambus lubang itu semula, Post Pig Petunia terjatuh ke dalamnya dan surat-surat dan bungkusan-bungkusannya turut jatuh berselerak.