Baby Chick Sitting
Pants si anjing yakin dia cukup bertanggungjawab. Tetapi mampukah dia menjaga semua sepuluh ekor anak ayam Cik McRoosters sendiri? Mungkin dia sebenarnya memerlukan bantuan dari Turnip.