Fish In Water
Van ikan DJ Swimfins tersekat di dalam lumpur ketika dia dalam perjalanan ke konsertnya di taman. Mittens, Ketua Balai Bomba Grapefruit dan rakan-rakan lain cuba membantu DJ mengeluarkan vannya. Adakah DJ akan sempat menghadiri konsertnya?