Chai and Murukku
Cef Maneet Chauhan berkongsi campuran rempah peribadinya untuk masala Chai dan membuat makanan ringan savuri popular, Murukku. Selain itu, dia memberikan lawatan ke beberapa makanan ringan India kegemarannya untuk dibeli di pasar.